Ny mascara

Jag är i behov av en ny mascara. Min nuvarande, är slut + att den är/var mer än 3 månader gammal. Visste ni att man borde byta mascara var 3:e månad? Så är tvungen att använda mig av en mini mascara som jag annars har i väskan för nödfall. Den fungerar väll, men jag föredrar nog att låta den stanna i väskan, så att den finns där när den behövs. I alla fall, jag har ju bestämt att jag ska sluta med djurtestat smink (Läs mitt inlägg här), och det enda lilla problemet blir nog att hitta en bra mascara, som jag gillar. Jag är mer ute efter längd än volym och tjockhet på mina fransar. Och min gamla, Define-a-lash var perfekt för det! Men Maybeline som är tillverkan av den mascaran, testar sina produkter på djur, synd nog. Jag har hittat två mascaror som jag nog kan tänka mig. Den ena från The Body Shop och den andra från Rituals, som ni ser skiljer sig priset inte särskillt mycket. 




emma svensson!

Imorgon drar jag igång som vanligt. Blondie är helt enkelt tillbaka. Ska lägga upp att shopping från turkiet, bloppisar, tävlingar, videoinlägg och mycket mer. Det kan ni bara inte missa! klicka er in imorgon kväll så lär ni nog inte ångra er, dessutom om ni slänger in en kommentar kan ni få en länkning. kram - http://emmabsvensson.blogg.se

2012-06-10 20:38:54
Bloggadress: http://emmabsvensson.blogg.se/
Ordinary

Du borde testa Oriflame, har aldrig använt produkter på djur + att det är svensk företag :)

oriflame.se

Svar: Oh.. Tack så super mycket! :D
Erika

2012-06-17 12:40:00
Bloggadress: http://secondlife.bloggo.nu/



Namn Email Bloggadress