Tråkigt inlägg

Alltså det är så svårt det här. Jag vill blogga, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Det jag gör på dagarna? Det är ju inte ens roligt att läsa om... Hm... Jag borde försöka komma på vad det är jag vill skriva om.. Var med Sofia i Måndags, vi åkte till Kista, jag köpte nya örhängen, små silvriga fåglar, jätte söta! Sen igår träffade jag Mona, vi åkte till en sjö, och tänkte bada. Sen badade vi ändå inte. Ska träffa Linnea lite senare idag. Så ja.. Ni får välfigt gärna försöka hjälpa mig med vad jag ska blogga om... Funderar på att skaffa en ny design, börjar tröttna på min nuvarande.. Har förresten också blivit kär i tumblr. Men ja.. ni får ha en bra dag!


Julia

Jag hittade din blogg av en slump, jag har inte följt den eller så men jag tycker inte att du ska sluta om du vill det. Dina läsare kommer följa dig vad du än skriver. Och om det är till någotn hjälp så är din design sjukt snygg!

Svar: Aw, tack :) än så länge ska jag inte sluta! Bara lite segt på sommaren :)
Erika

2012-08-10 15:05:50
Bloggadress: http://bieb.blogg.se/



Namn Email Bloggadress