Tränat

Träffade aldrig Madde idag.. haha. Har istället lagt in rena kläder i garderoben, åkt och handlat med mamma. Har köpt en present till min kusin som fyller år imorgon. Så imorgon ska vi till dom och fira henne. Sen så har jag tagit en intervall runda i skogen också på 4 km. Kom precis hem efter den och nu ska jag duscha, och noppa mina ögonbryn (!) usch så dom ser ut.. VeckoRevyn kom förresten idag så nu har jag något att läsa. Och jag har kommit på va djag vill göra efter 9:an. Åka till usa som utbytesstudent i ett år. Gud vad roligt alltså, det enda kanske lilla negativa är att man kommer vara ett år äldre än alla när man sk abörja på gymnasiumet. Men vem bryr sig egentligen. Så nu ska jag bara inte glömma bort det tills nästa sommar och sedan måste jag övertala mamma och pappa.. Men jag har ju några månader på mig. Nu ska jag duscha. 





Namn Email Bloggadress