Vristlänk

Köpte denna super söta vristlänk (aka. fotlänk) på Glitter för endast 56 kr. Kostade egentligen 70 kr, men hade 20% rea. har velat ha en vristlänk ett bra tag nu, och när jag såg att det nu fanns riktigt fina på glitter, ja då fanns det inget att vänta på. Har hittat två ritkgit fina skolavslutnignsklänningar, båda är långklänningar, den ena är blå och kommer från Gina Tricot, den kostar 399:- den andra kommer från Desigual och är vit med lite blommor, den kostar 1249, men jag har rabatt där också, 20% så jag kan få den för 999 kr. Om jag kommer använda den mycket är den ju helt klart värt det priset, men om den bara kommer hänga i min garderob är det ju ganska onödigt. Jag ska fundera lite på det.

Nu drar jag till min pappa, men vi hörs lite senare ikväll!



felicia

Hejsan<3 Vad ska du göra under nationaldagen?

2012-06-01 22:37:08
Bloggadress: http://feliciaswonderfulworld.blogg.se/



Namn Email Bloggadress