Vad jag har för mig

Hej på er!
Förstår verkligen inte hur folk orkar blogga på sommaren.. Jag menar, det finns ju så mycket roligare saker att göra än att tänka på bloggen hela tiden. Har varit med Linnea väldigt mycket eftersom hon bor så nära, och vi har hittat en skateboard. Så vi håller på att lära oss lite. haha. Var även och såg på bio med mamma (hehe), The Amazing Spiderman. Sen har jag varit ute och fotat med Linnea, badat massor och cyklat lite. Men det är väll det jag har för mig just nu. Så vi hörs väll lite då och då. Men när skolan börjar igen, då blir det nog uppdatering ska ni se.
 


Linnea

Erikis tack för dem här dagarna, dem har varit jätte roliga! ;)

2012-07-29 19:10:31
Anonym

Fin blogg du har :D kolla gärna in min :)

2012-08-02 18:56:02
Bloggadress: http://marcuswoxter.blogg.se/



Namn Email Bloggadress