Pretty Little Liars musik!

Som ni kanske kan gissa (?) var det Mona som skrev det förra inlägget. haha.. Vi träffades i Onsdags och sedan sovde vi över tills igår. Vi stannade uppe halva nätterna och kollade på filmer, och sedan spelade vi playstation på dagarna, och var ute såklart. Köpte Call Of duty MW3 lite impulsivt, men det är roligt. Fast det var faktiskt inte det jag tänkte skriva om nu, utan tänkte tipsa er om lite bra musik, om ni gillar som jag lite lugnare musik, så måste jag verkligen tipsa om musiken från Pretty Little Liars. Musiken äger verkligen! Denna Youtube kanal och denna lägger upp alla låtar från alla avsnitt och säsonger, annars håller jag på med en spellita på spotify också, men mina favoriter. Så om ni gillar lite lugnare musik eller PLL musik, kolla in det vettja, eller lyssna på det snarare. 
 
 


B R O W N S U G A R

Satsumas har jag i Body Mist :D Såå god!

2012-08-06 15:18:34
Bloggadress: http://www.brownsugar.blogg.se



Namn Email Bloggadress