Sötaste ringen!

Som vanligt kollade jag runt lite på we ♥ it efter lite inspiration. Och vet ni vad jag hittar? Världens gulligaste ring! Jag är lite kär i den. Jag gillar ringar väldigt mycket, men jag använder som knappt för att jag tycker det är så jobbigt att ha saker på fingrarna, men det beror väll också på att jag är ovan. Men med denna skulle jag lätt stå ut. Det var inte alls svårt att hitta vart dom säljs, thegoldencat.com har massor av super fina ringar, inte bara på katter. Utan även hundar, hjärtan och ja, kolla själv! Helst av allt skulle jag noga vilja ha den i silver, jag är lite mer för silver än guld. Men guld är ju också välidgt fint. Ny sak uppskriven på min önskelista inför julafton. Har hittat massor av saker jag redan önskar mig. haha. 
 


Annie

HAha, gud vad söta :)

2012-08-12 11:35:40
Bloggadress: http://annielivet.blogg.se



Namn Email Bloggadress