SSC ägde!

hej på er! Egentligen har jag ju blogg-sommar-paus men kan ju alltid slänga in ett litet inlägg. Bloggar från pappas Samsung pekplatta nånting. Vet inte vad den heter, men i alla fall så skyller jag stavfelen på den... Kom hem från Stadium Spors Camp idag och shit vad roligt det har varit. En av dom bästa veckorna i mitt liv! Kommer aldrig glömma det här, minnen för livet.. Träffat så många roliga och snälla personeroch ja, verkligen haft as roligt! Kommer kunna tänka tillbaka på allt som hänt och dkratta. Synd att nästa år är sista året jag får gå, Vill ju åka varje sommar. Imorgon ska jag ta tåget upp till dalarna och sedan blir det fiol kurs på måndag. Tappade förresten bort min mobil innan jag åkte hem från Dalarna i Lördags, men mamma och Lovisa hittade den tur nog, utomus... oh... Men vi hörs väl!


Jasmin - The dream of being famous!

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)
-
Svara på min blogg annars får jag ku aldrig svar (det med den nya blogg.se designen och så :P )

2012-07-04 16:32:32
Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se



Namn Email Bloggadress