Sommar planer

God Morgon!

Så skönt att man får sova hur länge man vill nu på sommaren. Fast ändå vaknar man ju ganska tidigt för att det blir ljust ute. Just nu håller jag på att skriva en lista på hur jag ska träna i sommar, viktigt att hålla igång ju. Det bästa måste ju vara att våran sommarstuga, och jag kan faktiskt kalla den VÅRAN nu, förut har den varit min mormor och morfars, och vi har varit där varje sommar så länge jag kan minnas, men nu så orkar dom inte ha hand om den ännu mera. Så den är vår. I alla fall, det är en ganska lång skogsväg för att komma till den, ungefär 2 km, så det är bara att jogga fram och tillbaka så har det blivitt 4 km, och efter det kan man bara hoppa i sjön. Fast hela Juni och början av Juli kommer bli riktigt stressigt för mig, midsommar, Stadium sports camp och Musik vid siljan ligger nästan på varandra. Men sen resten av sommaren ska jag bara bada och sola och ta det lungt vid sommarstugan!

Update: Märkte nu att jag skrev fel på månaderna. Så det kan gå.. Men den översta ska vara Juni, inte Juli, och den under ska såklart vara Juli och inte Juni.

 






Namn Email Bloggadress