Min dag

Hej!


Förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat något. Hann inte imorse, eller ja. Visste inte riktigt vad jag skulle skriva om, så skippade det. Hade i alla fall städdag idag, städade skåpen och lokalerna och lite sånt. Efter det körde 9:orna fotboll mot lärarna och det var vi tvugna att kolla på. Sen åkte jag hem till Anna och hjälpte henne med att sätta fast lösnaglar, solade i solen som inte fanns och utövade lite yoga istället. Men nu är jag hemma och nu vill mamma att jag ska ut i skogen och jogga. Och imorgon, imorgon är det skolavslutning! SOMMARLOV! wooop! Ska till en kina resturang med Anna och fira, sen skulle vi kanske till en second hand också, Second hand är faktsikt riktigt bra, billigt och mera unikt. Sen kan man ju göra om dom kläderna hur man vill, färga, klippa, sy och sätta dit nitar. As coolt ju. Men nu sk ajag byta om, vi hörs sen nog!






Namn Email Bloggadress