Matteräknande


God Morgon!

Ni som läst min blogg tidigare, kanske vet om att jag är ganska dålig på matte. Och hamnar alltid efter i skolan när det gäller matten. Har bara gjort ett matteprov den här terminen, som jag inte ens fått rättat. Under hela 5:an tror jag jag inte gjorde ett ända ett, samma sak under 6:an. Det är väll inte direkt det att jag är dålig på matte, utan snarare att jag inte kan räka i skolan. Det går inte särskilltbra för mig det. Men nu ska jag försöka, är klar med all NO, SO, Svenska, engelska osv. förutom matten för den här terminen. Jag kommer aldrig hinna klart. Men nu blir det matteräkning framtlls vi slutar. Förra året beställde vi hem 6:an's matteböcker till mig, och när jag hade räknat ut dom, som jag gjorde över sommaren och hösten fick jag min mobil, så nu när jag räknat ut 7:ans mattebok ska jag få högre månadspeng. Bästa sättet att få mig att räkna matte, muta mig. haha.. Men ha en bra dag!





Namn Email Bloggadress