Nu: Rensa jordgubbar

Jag lovar att jag ska bi bättre på att lägga upp bilder till inläggen, och blogga mera! Nu när det är sommar och allt hinner jag ju ändå att blogga, klart att man egentligen vill vara ute, men om jag ända inte är det så kan jag ju åtmindtonde blogga lite. Kom hem ganska nyligen från pizza middagen med laget, och har städat undan madrasser och sånt som Anna och Mona sovde på. Passade på att byta mitt täcke till ett tunnare. Ska nog mublera om i helgen också, börjar tröttna på hur det ser ut just nu. Vill bara flytta till ett nytt ställe så jag får ett större rum och kan göra om det helt, vet exakt hur det skulle se ut. Men det är bara att hålla ut tills mamma har studerat klart. Nu ska jag rensa lite jordgubbar sen blir det efterrätt och kanske någon film. Har tagit några bilder med systemkameran ikväll också, så det kommer nog en hel del bilder i dom närmsta inläggen. Men just nu får det bli en instagram bild, har inte överfört bilderna ännu.






Namn Email Bloggadress