Brödbak

Hej!

Här har det regnat hela dagen, hur har vädret varit hos er? Har räknat lite matte, inte så mycket som jag kanske borde gjort, men jag försöker i alla fall. Mona har Vår show/Dans show ikväll 18.30 så ska gå på den med några kompisar. Efter det ska jag åka till min pappa över helgen. Men har j med mig datorn, så det blir inte sämre uppdatering. Ska till centrum vid 16.00 med Madde, hon ska köpa ett par skor sen så har vi typ massor av rabattkuponger, så kanske jag köper något också. Hittade super fina fotlänkar på glitter för bara 50 kr, sen har jag en rabattkupong så att man får 20% på hela köpet, sen så har dom 3 smycken för 2. Massor av bra grejer ju!

Min syster har bakat surdegsbröd idag, så till mellanmål blir det mumisgt börd. Surdegsbröd är så gott ju.







Namn Email Bloggadress