Blåbärspaj!

Hej!
Sitter och äter lite blåbärspaj i min ensamhet som jag bakade med Linnea. Den är riktigt god. Känns som om jag lägger upp väldigt mycket bilder på mat dom senaste dagarna... I alla fall så cyklade jag och Linnea och badade i en pool vid 6 tiden typ. Och jag kom precis hem, först var tanken att vi skulle sova över, men Linnea mådde illa, så det blev inget. Men det är ju först på Torsdag som jag åker till Dalarna, så vi lär kunna sova över någon annan dag. Vet ni vad jag har tänkt på, jag börjar bli "bortskämd" med min (familjs) system kamera. Nu förtiden kan jag knappt använda min digital kamera utan att verklgien hata resultatet av bilden. Jag menar, kolla bara. Det är ju en så himla stor skillnad!



Sari

Mums så gott!

2012-06-18 18:02:57
Bloggadress: http://rodeogirl.blogg.se



Namn Email Bloggadress