Bieber Fever

Har fått en hel del kommentarer idag! wie, fortsätt så! Svarar på allt imorgon för nu ska jag gå och lägga mig. Idag har jag bara varit hemma som planerat och läst igenom hela Bieber Time. Jag får mina "perioder" när jag blir lite små galen i Justin Bieber.. men var bara lugna. Det går över. Men åter till Bieber Time, OMFG.. Ångrar inte en enda sakund av timmarna jag slösade på att läsa igenom allt. Så himla super bra! Jag lovar, alla ni som gillar Justin Bieber, läs den. Nu kan jag knappt vänta tills nästa kapitel kommer ut, hur ska jag klara mig? Med lyxen jag hade att bara kunna fortsätta läsa och läsa, nu måste jag ju vänta också! Samma sak med böcker när man måste vänta på att nästa bok i serien kommer ut. Nejmen, nu ska jag sluta prata om Justin Bieber och säga god natt. Så god natt på er söta läsare!





Namn Email Bloggadress