Bada, bada, bada

Gud vad jag är hungrig! Har inte ätit något sedan 12 idag, då jag åt två mackor.. Eller förresten, jag åt en bulle också vid 4. Men tur för mig så blir det god mat ikväll, fläskkarré med färsk potatis. Mumisgt. Badade idag med Linnea och 2 till, först i en sjö vid Vaxholm typ och sedan i Linneas farmors pool. Jag som hade duschat idag så att jag inte skulle lukta klor.. Känns som om jag badar hela tiden. Men det är ju sommar!  åh.. kan knappt vänta tills jag är uppe i Dalarna och kan bada exakt när jag vill, bada är seriöst mitt liv på sommaren. Det finns tre saker som är MÅSTEN för mig på sommaren, bada, fint väder och att gå barfota. Allt annat är bara en bonus.  Imorgon ska jag packa för att sedan på Torsdag åker vi upp till Dalarna, sedan åker jag ned på Lördag för att sedan på Söndagen åka till Stadium Sports Camp. Kan nästan garantera er att det inte kommer bli någon bloggning då, tyvärr. Men veckan efter det så börjar jag igen. Har ju med mig datorn upp till sommarstugan. 
 
Jag vet att jag ska ha några bilder någonstans på våran sommarstuga. Men tyvärr så kan jag inte hitta dom.. 





Namn Email Bloggadress