Årets första smultron

Har ni haft en bra dag! Stadsvandringen var väll helt okej, som alla andra år för mig. Fast Mona och Anna gillade den inte särskillt mycket, dom var tvugna att gå 2 km längre än alla andra. haha. Jag köpte en focaccia på något cafe i Vasaparken, som var skit dyr, 85 kr för en macka!!! Men god var den i alla fall. Sen hängde vi runt lite i stan och köpte glass och typ provade kläder på Gina. Blev kär i ett linne, som jag måste köpa sen. Finns inte på deras hemsida ännu, men så fort det dyker upp, visar jag er. Sen åkte vi hem vid 4, men då vid 5 var det picknick med skolan, hann inte hem i mellan så köpte en macka på Sandy's (Mycket mackor idag alltså) och sen så åkte jag dit med Anna och ja, åt. Men nu är jag hemma och nu ska jag duscha. Hittade förresten smultron, alla var väll inte helt mogna, men några var röda och mumsiga. haha.




ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

mums :D

2012-06-13 00:35:53
Bloggadress: http://adaras.se



Namn Email Bloggadress