Bilder!

God Morgon!
Vad skönt det är att vara hemma igen. Har speciellt saknat duschen, och min säng. Hade tänkt tvätta alla kläder idag, men det fanns ingen tvätt-tid, så det får bli imorgon istället. Får gå runt i pyamas hela dagen idag. Så kan ju börja med att berätta lite om fiol lägret jag var på, finns kanske inte så jätte mycket att säga egentligen, eftersom vi bara är där över dagen några timmar och lär oss låtar, och sedan i slutet av veckan har vi en konsert där vi spelar upp låtarna. Vi var även med på Bingsjöstämman. Sedan var vi också med och spelade och lyssnade på Ethno konserten. Ethno är ett musikläger också, fast med ungdomar från hela världen. Super coolt! När lägret var slut så gjorde jag inte så mycket, det regnade så det blev inte så mycket av med att bada, men jag har läst en massor. Just nu läser jag en bok som heter Grottbjörnens folk, och den är super bra. Har en massa bilder, men här är några.





Namn Email Bloggadress