Temple Run

Hejsan!

Jag hoppas ni har lite förståelse för den dåliga uppdateringen under lovet. Men jag börjar den 10:de och då blir det mera uppdatering. Felicia kom hit igår som jag skrev men vi kollade aldrig på Vampire Diaires. Vi kom på andra saker att göra, så som att nörda Temple Run på henne Iphone, Ipad och min Mammas Iphone. Sen blev vi hungriga så vi tänkte gå till McDonalds, men dom hade stängt när vi kom dit så då sms:de vi 118 118 och frågade efter öppna resturanger men dom igonderade mitt Sms, så vi chansade på att en pizzeria var öppen en bra bit bort. Vi gick det och dom hade antagligen öppet men istället köpte vi Subs på Ica. Sen idag har vi sovit och drogat Tepmle Run ännu mera. Till lunch åt vi Sushi också, första gången för mig typ. Har ätit Avocado sushi förut, om det ens räknas. Inte min favorit mat direkt, men alla tycker ju inte lika.






Namn Email Bloggadress