Smoothie människa

Hej på er!
Bestämmde mig för att gå till skolan imorse, fast jag knappt orkade. Sen fick jag väll inte så jätte mycket gjort egentligen. Gud, jag suger verkligen. Måste verkligen börja arbeta igen. Känner att den senaste veckan har gått riktigt dåligt. Oh.. shit. Första NO-arbetet ska vara klart på Måndag, och jag har inte ens börjat! Jag vet inte ens vad jag ska göra. Suck..

Kom hem för ungefär en halvtimme sedan och började med att ta två alvedon, har haft riktigt ont i huvudet hela dagen, den sortens huvudvärk som man kan få om man luktar på en stark parfym. Om ni förstår vad jag menar? Efter det fixade jag en smotthie, Mmm.. Börjar bli beroende av den där drycken. Mums! Nu tänkte jag gå runt och fotografera lite granna, var ett tag sen sist.

Super Boost C-Vitamin Smoothie
Super enkel smoothie sprängfylld med C-vitaminer och frukt!

½ dl Hallon eller Blåbär
1 Kiwi
½ Banan
1 dl Apelsin Juice

Börja med att bara mixa frukten, sen är det bara att hälla i apelsin juicen och mixa lite till. Färdigt!






Namn Email Bloggadress