Min dag!

Jag borde verkligen bli bättre på det här att blogga.. Jag försökte uppdatera i skolan, men det gick inget vidare... Träffade Felicia när jag slutat och vi åkte till Centrum och jag köpte ett matte block, oh yeah! Nu ska jag börja räkna igen, 7:ans bok. Undra vad jag kan få den här gången.. När jag gjorde kalrt 6A och 6B Fick jag ju min (underbara) Xperia arc, min mobil alltså. En systemkamera vore ju roligt, hehe.. Fast jag har redan en halft, delar med resten av familjen alltså. ehehe. Sen köpte jag ett suddigummi och Ricinolja, och ni som nu faktiskt vet vad ricinojla är, jag tänker inte använda det till det ni tror. Utan om man har det i håret 2-3 ggr i veckan så ska man få längre hår. Nu hoppas jag bara att det fungerar. Sen hade jag lagfotografering idag också, bilder kommer upp snart. Vi hörs!

Efter 1 månads användning, bild här ifrån





Namn Email Bloggadress