In i duschen

Om 20 minuter ska jag hoppa in i duschen, ricinoljan är i mitt hår just nu och ska verka lite. Jag hoppas verkligen att det fungerar. Ska prova i en månad, om det inte blir någon skillnad får jag väll ge upp. Ledsen för dålig bloggning idag föresten, men Felicia sovde ju här och efter skolan var vi i Centrum, har köpt en hel del smycken på rean. Skit billigt 70% på nästan allting! Visar bilder efter att jag duschat. Veckans planer är inte särskillt speciella förutom att på Fredag kanske jag ska ha filmkväll med några personer. Hoppas det blir av, vi har försökta ha en filmkväll i ett halvår nu känns det som. Men vi hörs efter att jag har duschat, lägger ut biler då! Hej så länge!




claudia

hej, jag måste bara fråga, har du märkt nån skillnad ?:D

2012-02-27 15:08:35
Bloggadress: http://claudiamilena.blogg.se/



Namn Email Bloggadress