Första dagen

Hej på er!

Jag lover att försöka bli bättre på att uppdatera under vardagar, men det är inte alltid så lätt att hinna skriva ihop något på morgonen. 

Gud vad jag är trött idag, jag lyckades inte somna försten vid 2.00. Men jag lyckades kämoa mig upp imorgon, även fast jag kom lite försent. Jag borde nog bli bättre på det också, att komma i tid vill säga. Hade en relativt vanlig dag idag, förutom att vi inte hade någon Spanska. Efter skolan stannade jag till lite snabbt i Centrum med Anna och jag köpte en namnsdags present till Felicia, hon har namnsdag på Fredag, sen lånade jag en engelsk bok på biblioteket. Andra delen av Gossip Girl, första fanns inte inne. Jag hoppas det går att läsa den ändå.. Nu känner jag väldigt mycket för att titta på Gossip Girl, var ett tag sen sist. Är på avsnitt 17 av säsong 3. Så, vi hörs!





Namn Email Bloggadress