Anledning till att jag inte bloggat något.

Hejsan..
Hemskt ledsen att jag inte bloggat, men jag glömde helt bort imorse att skriva att jag skulla bort ikväll. Jag slutade 13.40 med träslöjd som sista lektion. Jag, Mona och Madde gick till centrum och jag köpte en galet snygg tröja på Gina tricot (Den kom in idag, så den är riktigt ny!), en pincett och en tub med ansikts mask, rengörings gel och peeling för ansiktet. Allt i ett alltså!

Sen åkte jag hem vid 16.00. Duchade snabbt och sen åkte vi för att hämta mina kusiner och min mormor. Min moster tog nämnligen examen idag. Förut var hon under sköterska men nu har hon utbildat sig till Sjuksköterska. Hon är alltså inte 23 år eller något, utan snarare 45 år. Vi var i stadshuset och de varade i ca. 1,5 timmar tror jag. Det spelades musik, hölls tal och lite sånt. Ganska svårt förklarat faktiskt. Sen åkte jag hem med dom och åt tacos. 







Namn Email Bloggadress