Spanska prov

Hejsan!
Ledsen för att jag inte skrivit något förrsten nu. Har varit med Felicia, chokade ni blir nu va! Hoppade över innebandy träningen också för att jag känner mig fortfarande ganska dålig. Sen just nu sitter jag och gör spanska, har prov imorgon. Tror nog det kommer gå bra, spanska är ju trots allt mitt favorit ämne. Åh.. vad skönt det ska bli med lov på Onsdag också! Och på Lördagen ska jag upp till Dalarna och åka skidor tills på Tisdag! Yes, vad jag har längtat! Ett tag verkade det också som att det inte skulle bli av. Men nu ska jag fortsätta med Spanskan, sov så gott!


Anna

Hej jag tänkte bara fråga om din email adress :) Eftersom det står att man ska mejla dig om man vill ha en design ;)

2012-02-21 12:38:46
Bloggadress: http://annaweestberg.blogg.se/



Namn Email Bloggadress