Romme imorgon!

Hej på er!
Haft en bra fredag? Efter skolan åkte jag och Felicia till Friskis och Svettis och tränade i ungefär en timme. Vet att jag kanske borde ta det lungt med tanke på att jag är sjuk, men men. Nu håller jag i alla fall på att packa inför Romme imorgon! Har även gjort iordning en smoothie och mackor att äta på morgonen. Allt är nog klart nu, ska upp 5.45 imorgon, blir hämtad vid 06.15 och bussen går 06.45. Vädret kommer tydligen inte bli det bästa på lördag, molningt och runt -8 grader. Men det ska bli roligt ändå. Vi hörs väll imorgon kväll. Är hemma vid 20.00 kanske? Kram på er!




unicorn.

Oh, vad kul!

Var där med skolan, hade så kul att jag glömde att äta det jag hade med mig, åt i bussen påväg hem istället, haha (:

2012-02-11 22:40:02
Bloggadress: http://unicornfarm.blogg.se/



Namn Email Bloggadress