Jag ♥ Slalom

God Morgon på er!
Vaknade 8.50 imorse 8.50! Hur kan jag vakna då med tanke på hur trött jag är efter skidåkningen igår. Det var hur som helst jätte roligt i Romme. Jag och Anna skrattade rejält mycket, och skämmde ut oss. Vi hann nog till och med åka nästan alla backar, förutom barn backanra, dom skippade vi. Jag fick faktiskt inte ens ont i fötterna av pjäxorna, villket är ganska konstigt. Får alltid det. Men det är jag bara glad över så klart.

Nu ska jag äta frukost och sedan ska jag träffa Linnea och vi ska ut och fotografera! Villket vi länge har tänkt och göra men sedan har det inte gått ändå. Tänkt eha på mig tights och skjorta, men det kanske blir lite för kallt ändå. Får väll sätta på mig jeans. Nu ska jag göra en smoohie, med mango. Mmm! Vi hörs!





Namn Email Bloggadress