Jag har ont

Hej på er!
Hur har eran dag varit? Jag har som jag skrev igår tagit hål i öronen (igen) idag! Så nu har jag hål igen, men den här gången ska jag vara jätte noga med att tvätta dom, när jag tog förra året blev dom infekterade och jag blev tvungen att låta dom växa igen. Sen på fredag som kanske några vet, så har Avicii konsert här i Stockholm, min syster och hennes kompis ska gå, egentligen skulle en till av hennes kompisar gå, men hon kunde sen inte. Så jag skulle gå, emn jag är inte direkt något stort fan av Avicii, så Felicias kusin ville jätte gärna gå, men hann aldrig köpa biljett, så sålde den till henne. Sen åkte jag och Felicia in till stan och åt lunch på en Sushi bar, fast jag åt friterad kyckling istället. Sen använde jag mina nya skor. Men dom gjorde skit ont, har fått en blåsa. Ska se om det går att lämna tillbaka dom. Snyft. Visar imorgon vad jag har köpt, bilder blir snyggare i dags ljus.





Namn Email Bloggadress