Lite snabbt

Har precis tagit en ganska snabb dusch, var och tränade lite tidigare idag med Felicia. Sen har vi också kollat på Pretty Little Liars som gick idag 13.50, eller så var det 14.50. Irreterande att TV3 inte kan ha samma tider varje vecka! Man missar nästan alltid PLL. Ska kolla på hela andra säsongen så fort den fins att köpa, eller ladda ned. Sen har vi även lagat nudlar med wookad kyckling och lite flera saker. Ska väll ta och lägga mig nu, så vi hörs imrogon! Jag får föresten sportlov redan på Onsdag, men sov så gott allihopa!


Sofia

Vinnaren av spa-kitet ligger uppe! Kika in för att se om just du vann, vinnaren har en vecka på sig att kontakta mig :)



Var gärna med i någon av mina andra tävlingar, har även en igång på min facebooksida ;)

Kram

2012-02-20 18:22:16
Bloggadress: http://byfia.com



Namn Email Bloggadress