Chailatte

Mums! Sitter och dricker en hemmagjord chailatte. Innan det tog jag en varm dusch, det var riktigt skönt. Mina tår var som isbitar efter att vi ridit. Det var faktiskt väldigt roligt, har faktiskt väldigt ofta funderat på att börja rida, men det är ju så dyrt och jag har inte rikitigt tiden. Men jag skulle väldigt gärna gå på ett ridläger på sommaren, eller sen när jag är vuxen kan jag ju alltid börja rida. 
Fick rida på en liten, tror jag i alla fall. Jag är inte direkt expert på häst storlekar. Hursom helst, En vit liten häst som hette Edda fick jag rida. Osäker på om det är en han eller hon. Hmm.. Hon/Han var i allafall jätte gullig och snäll. Vi fick sluta vid 12.00 och då åt vi lunch och sedan sprang vi till bussen som tur nog var försenad. Så har varit hemma i kanske 1 timme nu. Ska bara vara hemma idag och ta det lungt, och försöka sluta hosta.
Kram på er!

Kände mig tvungen att försöka hitta en bild på Edda, och titta, jag lyckades! Källa






Namn Email Bloggadress