Ska jag köpa, eller inte?

Hejsan!

Var med Mona en kort stund i centrum idag efter skolan. Hon fylle rår under Påsklovet, 11:e April närmare bestämt och hon letade efter saker att önska sig. Men eftersom jag har innebandy träning idag så hann vi ju itne vara där så jätte länge. Men jag hittade ett par riktigt snygga short på Gina Tricot! Det fanns bara ett par kvar, i min storlek.. Men dom kostar 399:-, Jag la undan dom till imorgon så får vi se då hur jag gör, men vad tycker ni? Ska jag köpa dom eller inte? Det är Free Cone Day imorgon också! Det betyder, GRATIS Ben & Jerry's glass till alla med en glas bar nära. Så efter skolan ska jag skaffa lite gratis glass. Mums! Vi hörs efter min träning!

Man måste ju bara älska min min i bakgrunden.. Men visst är dom grymt coola!





Namn Email Bloggadress