Ny väska

Jag vet, jag vet att jag skullle köpa julklappar till andra när jag var i stan.
Men det är lite svårt när det finns en super snygg väska med 14 fack (!) för 100 kr..
Det var lite svårt att motså det priset, och vem kan få nog av väskor, haha.
Men jag köpte faktiskt saker till andra personer också. Så jag har inte bara köpt saker till mig.

Efter att vi varit där med skolan stannade jag, Mona, Anna och Madde kvar.
Vi lämnade Gamla Stan och åkte in till T-centralen, och allt det där.
Min stadsorientering är inte den bästa direkt.. Där gick vi runt i kanske 2 timmar,
Först vid en marknad, där jag köpte min väska. Sen gick vi till något ställe som hette
Gallerian typ. Ser ni. Visst äger jag..?

Snart har jag fiol konsert, så ska öva lite och slå in det jag köpte idag. Puss!






Namn Email Bloggadress