Köpte den!

Köpte klänningen som jag visade er förut, sen köpte jag ett par blommiga nylon strumpbyxor.
Kan ta en bild imorgon och visa hur allt ser ut tillsammans. Funderade även på att köpa ett stort
silvrigt armband men kom sen på att jag borde spara till att köpa julklappar.

Svenska provet idag gick bra och jag överlevde dagen. Men vi fick någon läskig fisk sörja
till Lunch så hungrig var jag. När vi kom hem kollade jag, Mona och Madde på
One Missed Call Final, den sista japanska filmen, det finns 3 st, men den 3:e verkade bäst.
Jag och Mona hyrde den i helgen men sen vågade vi inte kolla på den.
Men nu när vi sett den, eller i alla fall jag tycker att den inte var så hemsk.
Har sett mycket värre skräckfilmer. eller rysare, kanske man säger?

Nu ska jag samla ihop allting till imorgon och försöka komma på hur jag ska göra med
BH:n, det ser ju lite fult ut att ha ett band på ena sidan, vi får se vad jag kommer på.

Kram!





Namn Email Bloggadress