I ♥ STHLM

Kom hem för ungefär 1 timme sen, halv 9. Har varit och handlat julklappar sedan halv 1!
Hur orkade vi.. haha. Har skit ont i mina fötter, hade klackskor eftersom dom är dom ända
skorna jag har som tål vatten, eller tål vatten bäst i alla fall, och är snygga. Haha.

Fast vi var inte i stan hela tiden, halv 6 åkte vi tillbaka hem till centrumet där vi bor
och där köpte vi, eller snarare Felicia fler saker. Jag köpte bara en sak på hela dagen.
Förutom mat då, köpte föresten inte tröjan på Monki ändå, jag måste ju spara pengarna till
viktigare saker, fast vill fortfarande ha den. Hoppas den finns kvar i vår.

Nu ska jag kolla på julkalendern och äta knäck, jag tror inte jag har sagt det föresten.
Gjorde knäck igår, med Pepparkaka-smak. Fast dom kokade lite för länge så dom blev
riktigt hårda. Lite synd. Men men. 

Vi hörs!





Namn Email Bloggadress