Har varit och bowlat

Hej på er!
Så fort jag kommit hem efter skolan hann jag bara var hemma i ca. 10 minuter innan jag skulle iväg igen. 
Jag visste inte dom det då, så därför använde jag inte dom 10 minuterna till bloggen.
Hursom helst, Jag, Linnea och Johanna åt på Subway, sen gick vi runt lite och kollade i olika affärer.
Sen gick vi till bowlingen där vi fick läsk och snacks och sen bowlade vi. Jag tror jag vann. haha.
Vi fick även våra nya matchställ idag! Blåa och fina. V-urigning också, skönt.
Förut har vi haft så att dom sitter tight runt halsen. 

Imorgon är det Lucia och vi ska vara i skolan klockan 7. Men får skjuts, så måste typ gå upp 6.
Gjorde mitt sista prov idag, Algebra och Ekvationer. Klarade allt förutom 2.
Och satt med an av dom i 40 minuter! Så har lärt mig den utan till. haha.

1,1x - 9x - 0,9x = 0,54 - 0,32

Liksom, WTF!? Typ omöjligt ju, om någon kan lösa den får ni gärna kommentera.

Vi hörs!





Namn Email Bloggadress