Hår Mascara!?

Idag på Åhléns såg jag något som jag aldrig skulle gissat att det fanns..
Hår Mascara! Eller för visso kallade dom det "Hair Mascara".
Du applicerar med hjälp av en mascara borste hårfärg i håret.
Låter det torka och voíla! Du har fått slingor i håret som går att tvätta bort.
Tycker det verkar riktigt coolt ju och tror nog jag ska prova det någon gång.
Tydligen har det funnits tidigare, men sen försvunnit och nu har det kommit tillbaka.
Det kanske finns andra märken som tillverkar Hair Mascara,
men märket jag såg var IsaDora, dom hade allt ifrån coola party färger till lite mera vardaliga
fäger som går i tonerna brunt och guld. Ska ni prova det?


Emelie

Jag har letat som en dåre efter dessa och jag ska verkligen testa dom lite mer roliga färgerna! Hoppas det finns andra lite mer billiga märken också :D

2012-01-09 14:32:37
Bloggadress: http://youretheone.blogg.se/



Namn Email Bloggadress