6 liter julmust..

Hej, nu skämms jag lite eftersom jag aldrig hann berätta att jag sovde över hos Felicia efter att jag hade tvättat. Förlåt så hemskt mycket för det. Kan väll bertätta lite kort vad vi gjorde och så. Först tvättade vi, sen gick vi och kollade efter julklappar och fikade, och köpt 6 liter (!) julmust. Vi inte riktigt vad vi tänkte där, förutom att det var extra pris.. Sen åkte vi hem till henne och påvägen köpte vi "lite" snacks. Bland annat Guacamole och taco chips. Sen bestämde vi filmer vilket slutade med typ 25 stycken, men tillslut valde vi 5. Men det hela slutade med att vi somnade i mitten av den första filmen. haha. Lyckat. Nu ska jag fixa mina naglar, köpte lösnaglar för ett tag sen så ska måla dom och fästa dom och så. Men innan det ska jag dusha. Vi hörs!





Namn Email Bloggadress