Sommar outfitt

Åkte till gymmet efter min fiol och tränade lite. Var så osmart och tog inte med mig några långbyxor, så var tvungen att gå hem, i shorts. Frös typ ihjäl. Var super hungrig också, så åt omelett så fort jag kom hem. Nu ska jag ta en varm dusch, även fast jag inte fryser längre. Borde nog duchat tidigare, men fastnade framför datorn med att leta efter vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Funderar på att ha något som på bilden över, fast är lite osäker på skorna. Känns ju nästan lite för fint. Vi får väll se.

Måste bara säga att jag älskar den nya funktionen på blogg.se, Remby. Super bra att kunna göra collage direkt från datorn med bilder från instagram, facebook, google och alla andra sidor!


Linda

jätte fint

2012-05-29 23:12:00
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros



Namn Email Bloggadress