Idrottsdag

God Morgon!

Denna dag startade riktigt bra, vaknade 10 minuter innan mitt alarm, så nu känner jag mig riktigt utvilad. Har drottsdag idag, och börjar 9, men jag bor ungefär 10 minuter bort från stället vi ska vara på, så sovmorgon för mig! Gjorde en smoothie, eftersom det var ett tag sen sist. Jag har frukost-perioder, i en månad kan jag äta flingor med mjölk, sen i en vecka kanske det blir bara mackor och juice sen i kankse 2 veckor så är det smoothie som gäller. Har så himla svårt att variera mig på mornarna, så när jag väl har bestämt mig för en sak, så äter jag det ganska länge. Måste gå lite tidigare hemifrån för jag måste köpa lunch. Skulle gått och köpt något igår, men ja.. det blev inte av. Slutar vid 13.00 så vi hörs vid tiden ungefär. Ha en bra dag!


Linn

Sv: Det låter bra :)

2012-05-22 09:35:21
Bloggadress: http://linnlowes.com



Namn Email Bloggadress