Min födelsedag

Hej på er!

Nu har jag kommit hem från träningen och så har jag hunnit äta middag. Snart ska vi äta lite Ben & Jerry's. Mums! Det var länge sedan. Hur som helst, tänkte visa er det jag fick i födelsedags present på Fredag/Lördag efter min fest. Men så länge kan jag skriva vad, Av pappa fick jag 2500 kr, av min farfar fick jag 500 kr, av min mormor och morfar fick jag två böcker; Järnprinsessan och Järnkonungen. Av mamma fick jag pennor som går att rita på huden med, kan ju vara bra för mig med tanke på hur mycket jag ritar på mina armar. hehe. Sedan en bok om tatueringar och en bok om hälsa. Min syster hade inte hunnit köpte något, men jag antar att jag får något på Fredag.

Köpte även ett par jeans idag på BiKBoK och dom har ett erbjudande att när man köpte ett par jeans fick man ett valrfitt plagg på köpet upp till 149:- Så det blev ett par (riktigt sköna och snygga) jeans och ett vitt linne med öppen rygg. Ska nog ha på mig det på Fredag, så ni får se det då. Imorgon kommer det upp planera för min fest, eftersom jag inte har planerat något alls ännu. Förutom en sak, och det kommer bli super mega awesome! Har värsta bästa idéen. Det får ni veta imorgon. Kram på er, blir mycket bättre uppdatering imorgon förresten!




E M M E L L Y

sv: Fyfan för sådana människor ... De ska hängas efter att man skurit av deras fingrar ...

2012-03-07 21:08:26
Bloggadress: http://emmellys.blogg.se/
E M M E L L Y

sv: Verkligen! :(

2012-03-07 21:31:52
Bloggadress: http://emmellys.blogg.se/
I AM BAAM - Göteborg Edition

Grattis i efterskott :)

2012-03-08 16:11:40
Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/



Namn Email Bloggadress