Ja, lyckad man är..

Haha, vet ni vad som hände igår kväll efter att jag hade duschat? Jag stod och noppade mina ögonbryn för att få dom lite fina, och jag har såna där ögonbrynsknivar, så att man ska få bort dom små små stråna som nästan är omöjliga att få bort. Det finns ett litet plast skydd för själva kniven, och jag fick inte rikgtigt av den, så jag stod och drog, och "ritch" så åker den av och jag skär upp min tumme. Jag får lite panik, även fast det knappt gör ont och försöker spola bort blodet, väldigt smart.. jag vet... När jag märker att det inte går särskillt bra och att det bara fortsätter att rinna och rinna tar jag en pads och trycker emot, och det bara rinner igenom. Så jag tar två nya pads och håller emot och försöker stoppa allt blod, och efter ett tag ser jag hur det börjar bildas en mörk röd fläck på dom också. Så tar tre stycken och viker dom och tejpar fast dom runt min tumme. Så hade typ ett bandag på min tumme när jag skulle lägga mig. Sen på morgonen har det fortfarande inte slutat blöda, och inte nu heller.. Jag undrar vad jag skar sönder egentligen i min tumme... Tur nog så gör det inte särskillt ont, i alla fall om jag inte trycker mot det. Och dom där knivarna ska till och med vara speciall designade så att man inte så lätt ska kunna skära sig på dom.. Två gånger har jag lyckats göra det också.. Är jag inte duktig?

Mysigt det ser ut, eller hur..?








Namn Email Bloggadress