SOMMARLOV!

Hej!

SOMMARLOV!!! wie!! Gud vad skönt. Hann aldrig blogga något imorse, var fullt upptagen med mitt hår. Haha. Kändes lite tråkigt att ha helt vanligt hår så försökte mig på en frisyr turitoual från Youtube. Det gick väll sådär.. Efter att vi hade sjungit. Ja, vi sjunger på våran skolavslutning, flera låtar. Men i alla fall, då åkte, jag, Anna och Mona och badade, eller doppade fötterna.. typ. Sen åt vi super mycket super gott asiatisk bufé. Mmm... Jag tror inte dom vill att vi kommer tillbaka... Sen så ja... var vi runt i centrum och kollade på Avatar gratis i en TV affär. Haha... Det var lite roligt.. Nu så är Mona här, senare ikväll kommer Anna så sover dom här, vi ska ha värsta girls-night med ansiktsmasker, filmer, naglar, hår och kanelmandlar. För er som inte vet, kanelmandlar är min stora kärlek, vi ska göra egna, mitt i natten. Men det blir nog lite bloggning då, så vi hörs! Hur har ERAN dag varit?






Namn Email Bloggadress