Planer och sånt

Nu har jag duschat och pratat lite med mamma om lite blandade saker, bland annat om imorgon, ska se på bio med Madde, Snow white and the huntsman + köpa en freebra. Sen om att jag borde skaffa ett busskort som fungerar hela tiden nästa termin och sen så nästa sommar, för då ska jag konfimera mig. Har i alla fall "bokat". Nu är det bara hoppas att man kommer med. Madde ringde precis och ville ha hjälp med att färga håret. Så nu ska jag typ gå över till henne och hjälpa henne. Bara så att ni vet, jag är defenetivt ingen expert på att färga hår... Har aldrig gjort det på någon... Men men, så svårt kan det ju inte vara! 

Blodomloppet gick föresten bra, joggade/gick 5 km på 38 minuter. Så jag är ganska nöjd faktiskt. Man fick en liten picknick kasse av Ica med muffins, lax, potatissallad, ramlösa och lite sånt. Sen en tröja och medalj. Men vi hörs!






Namn Email Bloggadress