GOTLAND NEXT SUMMER!

Är lite super lycklig just nu. Jag och Anna ska till Gotland nästa sommar och konfirmera oss!!! WOOP!! Det fanns en chans att platserna var slut, men vi kom igen!! wieee! Åh.. Det kommer bli så roligt, cykla runt på Fårö och bada. Det passar oss perfekt! Speciellt att cykla, haha. 

Nu till hur filmen var; Den var faktiskt väldigt bra! Eller jag kanske inte ska säga faktiskt, för det var ju ändå det jag förväntade mig, att den skulle vara bra alltså. Tycker faktiskt inte alls att det känns konstigt att se Kristen Stewart spela någon annan än Bella i twilight, som många har sagt. Jag gillar hur dom har gjort om den klassiska snövit och gjort den mera.. vad ska man säga? Modern, kanske? Helt klart en film som är värd att se. Fast jag skulle nog inte säga att man måste se den på bio, det går gått och väl att vänta tills den finns att hyra eller köpa. Men jag ger den 8/10 poäng. Tvekade lite mellan 7 och 8. Men en 8:a är den värd!






Namn Email Bloggadress