Blodomloppet

Hej och God Morgon!

Hehe... försovde mig imorse, vet inte riktigt varför. Men jag vaknade aldrig av min väckarklocka.. Aja, bara 4 dagar till sen så slipper jag gå upp så tidigt, för att gå till skolan. Var ju i stan igår men köpte ingeting speciellt, en milkshake, klubba och en festis. haha.. 

Kom hem ganska nyligen för att idag, idag så ska jag springa blodomloppet. Så var tvungen att åka hem tidigare från skolan. Kunde egentligen tagit en senare buss, men under dom 30 minuterna har vi rast, och ombyte för idrotten. Så jag såg ingen vits med att stanna kvar. Vid 5 i 3 ska jag och min familj gå till bussen och åka till danderyds sjukhus där vi ska träffa mina kusiner, sen bär det in till stan och så blir det dags att springa. Eller egentligen har vi anmält oss till "gå-loppet" men det berodde på att "springa-loppet" var fullt. Men man kan ju alltid försöka jogga lite. 

Köpte förresten den blå klänningen på Gina Tricot idag, så nu har jag min skolavslutningsklänning! Nu saknas bara en freebra och kanske ett par skor.. Finns ett par nude färgade pumps på BiKBoK som jag funderar lite på. Vi får väll se. Försökte ladda upp en bild på klänningen, men det gick inte så bra. Men ni får en bild så fort det fungerar!





Namn Email Bloggadress