Har ni hört?

God Morgon på er!
Har ni förresten hört att vi har fått en liten prinsessa? 04.26 imorse föddes hon 3 280 g och 51 cm lång. Grattis till Victoria och Daniel! Vad tror ni dom kommer döpa henne till? Jag skulle nog gissa på Ulrika kanske, eller varför inte Lovisa. Det är ju trots allt också ett kunganamn. Vi får väll se. Vill ni läsa mer är det bara att gå in på Aftonbladet, eller någon liknande nyhets sida.

Just nu sitter jag i alla fall och äter annanas, har skurit upp lite. Mums! Ska träffa Anna, Mona och Madde vid 13.00 idag och sedan lite senare ska jag träna med Felicia. Nu ska jag plocka in all ren tvätt i min byrå, och garderob. Vi hörs lite senare!



ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Grattis till dem!! :D Hörde det på nyheterna i morse! :)

2012-02-23 13:46:33
Bloggadress: http://adaras.se



Namn Email Bloggadress