10 saker ni inte visste om mig

Vill ni lära känna mig lite bättre? Här är i såna fall 10 saker om mig som jag inte tror ni visste.

1.
Min familj har haft en vandrandepinne, men jag hatade den, eller henne. Vi kallade henne Astrid. Jag hatar ju insekter,
och det var typ bara därför som mamma skaffade den.. typ.. Den satt i en burk i vårt kök.
Sen dog den på vintern för att vi skämde bort den med hemma odlade salladsblad. Sen ville den, förlåt hon inte äta något annat.
2.
Jag tycker att alsolsprit luktar gott. Ända sedan förra sommaren när jag hade infektion i mina hål i öronen och
var tvungen att tvätta med alsolsprit varje dag har jag börjat tycka att det luktar gott.

3.
Jag har spelat innebandy sedan jag var 6 år.
Så jag är en av några få i mitt lag som har varit med ända sedan starten.

4.
Jag tänker bli Buddhist. Varför? För att Buddhismen sätt att se på livet är "rätt" enligt mig. 

5.
Det första jobb jag tänker söka är designer för IKEA. Eller så känner jag i alla fall just nu. IKEA in my ♥

6.
Min högsta önskan nu, och antagligen för alltid handlar om min pappa.
Men den kommer antagligen aldrig att gå i uppfyllelse.

7.
Om 10 år, när jag är 24 vill jag bo antagligen i London eller New York och jobba som designer.
Jag vill bo i en etage lägenhet och ha en hund, en Samojed eller Berner sennenhund, och sen gärna en pokjvän. 

8.
Jag har egentligen en till syster, men hon dog bara några dagar gammal.
Hon föddes för tidigt och en av läkarna råkade punktera hennes lunga.
Hon skulle varit 15 år i år och hetat Åsa. 

9.
Jag lyssnar nästan bara på depp låtar, i alla fall när jag är ensam. Och det beror inte på att jag är deprimerad eller något.
Utan jag gillar den sorts musik helt enkelt. Texterna ska vara meningsfyllda.
10.
Jag är nästan alltid tyst. Inte med mina vänner såklart, men med andra. Det är inte det att jag är blyg.
Jag bara gillar att vara tyst. Men många tror säkert jag är blyg.

Nu vet ni lite mera om mig! 

Bästa låten just nu.


SYRRORNA

HEEJ! jätte fiin blogg, just nu har vi veckans blogg på våran blogg! va jätte gärna med och tävla för att få flera blogg läsare http://syrrornasliv.blogg.se/2012/april/utkast-april-21-2012.html#comment Puss

Linnea

Hej Erika! Vilka bra saker/ info om dig som du skrev, r.i.p din syster!! Om du vill prata så finns jag! Du ska veta att du är en underbar vän (snäll, omtänksam,smart, äkta och man kan lita på dig) jag vill att du ska veta att jag alltid finns för dig i vått och torrt och jag älskar dig! Du betyder mycket för mig och nu när jag har bytt innebandylag har jag det bra men jag saknar dig! Ha det bra och hoppas vi ses snart. :) <3

2012-04-22 15:33:24
Bloggadress: http://nennizz.blogg.se/



Namn Email Bloggadress