Gratis Designer

Har bestämt mig för att börja göra gratis designer till er alla, kan en hel del om bloggdesign så kan få till det mesta till bloggar. Om jag inte kan något ni speciellt vill ha kan jag säkert lära mig det. Enda kravet är att ni låter mitt namn stå kvar i menyn och att du INTE säljer den vidare, annars får du ändra på den hur mycket du vill.

Mejla mig på [email protected] dina önskemål

Bifoga bilder du vill ha, jag letar INTE upp bilder åt er
Skriv en text du vill ha i menyn, om du inte kan skriva in den själv
Någon speciell typsnitt i rubrikerna, inläggen och menyn du vill ha
Något speciellt tema och färger. vinter, blommor etc.
Jag gör helst inte headern.

Sen får ni gärna beskriva mer, ju mer detaljerat destu bättre.
Beroende på hur komplicerad designen är så tar dom olika lång tid att göra.

Det var det, kan inte lova att jag hinner göra till alla. Men jag ska försöka.

Mejla på bara!

Vill ni se exempel på designer jag gjort, kolla in kategorin Bloggdesigner!


Marcus

Hej! :) jag är jääte intreserad av att du gör en desgin till mig. Om du vill? Vi kanske kan höras via mail, så kan jag sända över lite bilder och önskemål där om du är intreserad? :D

kram

2012-01-04 19:02:40
Bloggadress: http://fokusnet.blogg.se/
Olivia

Hej! Kan du inte länka några exempel på designer du har gjort? :)

2012-01-22 18:23:33



Namn Email Bloggadress