Shoppingen från Kista

Kommit hem från Mona nu och har precs fotograferat allt jag köpte. Jag och Mona hade det super roligt medan vi var där och jag hittade en hel del fina saker. Ett guldigt/brun nagellack, 100% bomull linne, papper till att trycka på linnet, plånbok från Mango och ett par super snygga jeans från New Yorker, som jag är kär i.

Sen efter Kista åkte vi hem till Mona med godis och hade tänkt kolla på film, men vi var så trötta så att vi somnade. Sen idag, på morgonen så kollade vi på filmen "Allt för min syster". Har läst boken och den var så mycket bättre!  Dom har tagit bort en hel person ur filmen, som var en av mina favorit personer sen har dom ändrat slutet, som var det bästa i boken. 

Nu ska jag städa mitt rum, det kan verkligen behövas. Sen måste jag till Täby C och köpa örhängen, hittade inte rätt sort i Kista. Sen ville mamma att jag skulle lämna tillbaka en bok åt henne på biblioteket. Men vi hörs lite senare. Hur har eran Fredag varit?






Namn Email Bloggadress