Packning nu

Hej på er!

Har no haft en bra dag? Vaknade av att solen gick upp 4.15 ungefär, och somnade om tills 4.45, när jag skulle upp. Inte ett dugg jubboigt, fast solen är ju det bästa att vakna till, borde nog skaffa en "wakeup-light" väckarklocka, eller vad det nu heter. Efter fågelskådningen åkte jag hem till Anna och vi kollade på film, bakade muffins (mums!), spelade wii och rullade runt på golvet.. typ.. Det har i alla fall varit SUPER ROLIGT! Men nu måste jag packa ochtvätta inför resan imorgon. Sen alldeles nyss fick jag reda på att man får gratis parfym på Åhléns. Måste gå dit ju. Så det är en till sak att göra, men vi hörs lite senare!


sandra

Tack vad söt du är! Om du går in på länken så finns det beskrivning på engelska där.



Men i snabba drag så målade jag bara med kaffe och pensel. La lite extra kaffefärg runt konturen av formen jag gjorde eftersom jag ville få lite skarpare kanter där. Sen lät jag det bara torka och ritade hjärtan i blyerts och ett i bläck :)

2012-05-17 05:42:23
Bloggadress: http://atilio.blogg.se/



Namn Email Bloggadress